KOHDENnETTUA MARKKInOINTIA, JOKA TOIMII

Isot vaikuttajat mainostavat kaikkea, mutta juuri siksi heidän sisältönsä ei enää vakuuta. Yleisö tunnistaa päälleliimatun mainoksen, ja luottamus katoaa. Me osoitamme, että vaikuttajamarkkinointi toimii vain silloin, kun se tuntuu aidolta ja osuu oikeaan kohderyhmään.

Ei massavaikuttajia, ei filttereitä.

KOHDENnETTUA MARKKInOINTIA, JOKA TOIMII

Isot vaikuttajat mainostavat kaikkea, mutta juuri siksi heidän sisältönsä ei enää vakuuta. Yleisö tunnistaa päälleliimatun mainoksen, ja luottamus katoaa. Me osoitamme, että vaikuttajamarkkinointi toimii vain silloin, kun se tuntuu aidolta ja osuu oikeaan kohderyhmään.

Ei massavaikuttajia, ei filttereitä.

PALVELUMmE

Brandwing yhdistää yritykset ja mikrovaikuttajat. Valitsemme yrityksellesi tekijän, jonka seuraajat todella kuuluvat haluttuun kohderyhmään, ei massaa, vaan merkityksellistä näkyvyyttä.

Emme jätä asiaa vaikuttajan varaan:

  • Käsikirjoitamme ja tarvittaessa myös ohjaamme mainoksen rungon yrityksesi arvojen ja toiveiden mukaisesti.
  • Luomme laskeutumissivun, jolla varmistetaan, että sisältö näyttää ja kuulostaa yritykseltäsi ja potentiaalinen asiakas löytää helposti oikeaan paikkaan, ilman turhia klikkauksia.
  • Seuraamme tuloksia ja optimoimme sisältöä – tarvittaessa teemme muutosliikkeitä nopeasti

Mitä tämä tarkoittaa yritykselle?

  • Säästät aikaa ja vaivaa
  • Saat sisällön, joka näyttää sinun yritykseltäsi
  • Näkyvyys syntyy oikealle yleisölle – ei hukkakohderyhmille
  • Sisällöntuottaja istuu luontevasti osaksi brändiäsi ja sen arvoja
  • Saat mitattuja tuloksia

Me varmistamme, että markkinointi ei tunnu mainokselta, vaan aidolta tarinalta, joka kolahtaa oikeaan yleisöön.

VANHA TAPA

  • samat naamat joka paikassa
  • päälleliimattua sisältöä
  • persoona puuttuu
  • ei ole uskottavaa
  • määrä menee laadun edelle
  • tyhjää melua ilman tulosta
  • viesti menettää uskottavuutensa
  • pienen porukan mukamas hauskaa pöhinää
  • isot vaikuttajatapahtumat samoilla naamoilla kaikkien mahdollisten brändien kanssa

UUSI TAPA

  • aitoa dialogia
  • yhdessä suunniteltu viesti
  • seuranta ja analytiikka
  • aktiivinen ohjaus ostopolulle
  • laatu ohjaa tekemistä
  • puhuu oikealla kohderyhmälle
  • perustuu yrityksen tavoitteisiin ja arvoihin
  • kontrolli ja hyväksyntä
  • sisältö joka kasvattaa arvoa, eikä pelkkää näkyvyyttä

JOKO ALOITETAAN

Ota yhteyttä

JOKO ALOITETAAN

Ota yhteyttä